Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Αθήνα, απ΄ όπου και κατάγομαι. Τα τελευταία χρόνια ζω με την οικογένειά μου στη Λαμία.
Η ζωγραφική, ήταν  μια ευχάριστη ενασχόληση από την παιδική μου ηλικία. Είμαι αυτοδίδακτη ζωγράφος και θεωρώ δασκάλους μου, τους μεγάλους ζωγράφους από τους κλασσικούς έως τους σύγχρονους. Ακουμπώντας το πινέλο στο καμβά εκφράζω ένα κομμάτι του εαυτού μου και επιτρέπω στο θεατή να δει τα πράγματα από μία διαφορετική, ανεξερεύνητη οπτική γωνία.
Τα πορτραίτα είναι το πάθος μου και τα παραμυθένια τοπία  είναι αυτά που με εκφράζουν στη ζωγραφική. Εχω παρακολουθήσει μαθήματα ζωγραφικής σε εικαστικά εργαστήρια.

NAIF διεθνής πλέον λέξn, που σημαίνει απλοϊκός, ζωγράφος του ενστίκτου, αφελής, πηγαίος καλλιτέχνης. Naif  είναι η τέχνη στην οποία συνυπάρχουν ο κόσμος του φανταστικού, του μαγικού, που βασίζεται στην παντοδυναμία του ονείρου, στη παραμόρφωση της πραγματικότητας, δοσμένοι με την ειλικρίνεια και την αθωότητα ενός μικρού παιδιού.
Οι naif καλλιτέχνες, δημιουργούν με οδηγό το καλλιτεχνικό τους ένστικτο και δίνουν  εικόνες ενός κόσμου όπως τον βλέπουν  με  τα μάτια της ψυχής τους.

Έργα μου, βρίσκονται σε ιδιωτικές συλλογές στην Ελλάδα, στο εξωτερικό, και σε δημόσιους χώρους. Είμαι μέλος του καλλιτεχνικού ομίλου ''ΑRT-ion Lamia''.

Έχω συμμετάσχει σε ομαδικές εκθέσεις,

Eνδεικτικά αναφέρονται:

2011  ARTSPACE - ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ
2011  ΧΑΤΖΗΓΙΑΝΝΕΙΟ -  ΛΑΡΙΣΑ
2012  ΦΛΟΙΣΒΟΣ - ΑΘΗΝΑ
2013  ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΗ ΚΑΙ ΘΑΛΑΣΣΑ  - ΣΙΚΑΓΟ ΗΠΑ
2015  ΣΤΕΝΑ ΛΑΜΙΑΣ
2015  ΣΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΦΕΓΓΑΡΙΟΥ - ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΛΑΜΙΑΣ
 2015  ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΟΝ ΛΕΩΝΙΔΑ - ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ ΛΑΜΙΑΣ  
 2016  ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΚΘΕΣΗ ΛΑΜΙΑΣ- ΔΙΕΘΝΕΣ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΕΛΛΑΔΑ ΠΑΝΤΟΥ                                                                                      2016   ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΤΕΧΝΗΣ 8-10-2016 ΠΛΑΤΕΙΑ ΠΑΡΚΟΥ ΛΑΜΙΑ
                                                                                                        
ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΕΙΣ
 2012  ΕΞΩΦΥΛΛΟ ΒΙΒΛΙΟΥ ''Σε ελεύθερη πτώση''   ΤΗΣ ΚΑΚΙΑΣ ΞΥΔΗ
 2014  ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ ΑΦΙΣΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ''ΟΙ ΗΛΙΘΙΟΙ''
 2015  ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ ΤΗΣ ΓΑΛΑΤΕΙΑΣ ΣΑΡΑΝΤΗ ''ΤΟ ΓΕΛΙΟ''  
             ΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΤΟΥ ''ΕΝΑ ΚΕΙΜΕΝΟ ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ''
2015 ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ ΑΦΙΣΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ''ΛΑΣΤΙΧΟΥΛΗΣ ΚΑΙ  ΞΥΛΕΝΙΟΣ''                                ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ''ΠΡΟΒΑ''
 2015  ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ ΑΦΙΣΑΣ  ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ  ΚΛΙΝΙΚΗΣ ΠαΓΝΗ